اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار سازه نگار - طراحی اتصالات سازه های فولادی به روش حدی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار سازه نگار - طراحی اتصالات سازه های فولادی به روش حدی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش به بررسی کلیات طراحی سازه‌های فولادی و همچنین برخی از نکات اجرایی مهم پرداخته می‌شود. سپس با آموزش نصب نرم‌افزار سازه‌نگار، نحوه خروجی‌گرفتن از ETABS آموزش داده می‌شود. در ادامه با استفاده از خروجی‌های ذخیره‌ شده به کنترل سازه و طراحی اتصالات مختلف در نرم‌افزار سازه‌نگار پرداخته و در انتها نیز نحوه تهیه نقشه‌های اجرایی و دفترچه محاسبات شرح داده می‌شود. پس از فراگیری این آموزش می‌توانید در زمانی بسیار اندک، نقشه و دفترچه محاسبه پروژه فولادی خود را جهت ارائه به کارفرما تهیه نمایید.  
دوره آموزش نرم افزار سازه نگار - طراحی اتصالات سازه های فولادی به روش حدی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط وحیدرضا قره‌ باغی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار سازه نگار - طراحی اتصالات سازه های فولادی به روش حدی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

آروین

عالی بود.

احمد

سلام. ممنون از آموزش بسیار روان، خوب و کاربردی جناب مهندس قره باغی

داریوش

با سلام به تمام کارشناسان عزیز آقای مهندس قره باغی از کارشناسان باتجربه در مسیر آکادمیک و اجرا هستند مطلب فوق‌العاده کاربردی هست استفاده ازاین آموزش را به تمام عزیزان توصیه میکنم در پناه خدا باشید

پیمان

 واقعا هیچ منبع جامعی در زمینه طراحی و اجرا سازه فولادی به این شکل موجود نیست

نیلوفر

سلام. خیلی خیلی لازمه این آموزش. ممنونم واقعا از شما. نیاز واقعی جامعه مهندسیه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی