اطلاعات دوره
آموزش طراحی اعضای خاص (تیرها و ستون ها) سازه های فولادی 2 (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش طراحی اعضای خاص (تیرها و ستون ها) سازه های فولادی 2 (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیدرضا چرخی0
  • زمان:1 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در برخی دروس رشته عمران، همچون همین درس سازه فولادی هرچند که ممکن است تفاوت‌هایی از نظر تئوری با پروژه‌های ساخته شده در عمل وجود داشته باشد، اما با فراگیری هر چه بیشتر این تئوری‌ها و تسلط داشتن بر روی مباحث تئوری، می‌توان به سرمنشا بسیار خوبی برای انجام کارهای عملی بسیار بزرگ در کارها و مخصوصا رشته عمران رسید. در این فرادرس قصد داریم با آموزش نکات کنکوری و حل تست یک سری مباحث تئوری درس سازه‌های فولادی 2 که مربوط به بخش دوم مباحث مربوط به درس طراحی سازه فولادی است، بپردازیم. ما در این آموزش قصد داریم تا طراحی اعضای خاص سازه های فولادی 2 - مرور و حل تست کنکور ارشد را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش طراحی اعضای خاص (تیرها و ستون ها) سازه های فولادی 2 (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیدرضا چرخی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی اعضای خاص (تیرها و ستون ها) سازه های فولادی 2 (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی