اطلاعات دوره
طراحی سازه های بتنی 1
مسیر آموزشی

طراحی سازه های بتنی 1

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برای دانلود اسلایدهای درس اینجا کلیک کنید. لازم به ذکر است جلسه دوم این درس فیلمبرداری نشده است.   ***متأسفانه جلسه دوم این دوره ضبط نشده است***
دوره طراحی سازه های بتنی 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 32 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط کیارش محتشم دولتشاهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره طراحی سازه های بتنی 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

استاد مسلط و با دانش ، بنده دارای پروانه اشتغال و پایه ۲ هستم ، بعد از حدود ۱۰ سال فاصله از دانشگاه مجددا این دوره رو درحال یادگیری هستم حتما به همه ی دوستان و همکاران توصیه میکنم بعد از ورود به بازار کار مجددا یه زمانی بزارید و آموزش ببینید باتوجه به تسلط اجرایی دوره برای من خیلی مفید است .تشکر از مدیرت سایت و استاد گرامی

کاربر مکتب‌خونه

دمی همچنین استاد گرم خدا حفظ شان کند ولی اینکه فلم برداری خداوند براه نیک هدایت کند اصلا خوابش برده بیچاره را

کاربر مکتب‌خونه

wow خدا قوت

کاربر مکتب‌خونه

همچین استادی تا به حال ندیم محشره ... استاد نمونه

کاربر مکتب‌خونه

بسیار عالی.ممنون از مکتبخونه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی