اطلاعات دوره
آموزش اتوماسیون استودیو Automation Studio برای شبیه سازی سیستم های کنترل صنعتی
مسیر آموزشی

آموزش اتوماسیون استودیو Automation Studio برای شبیه سازی سیستم های کنترل صنعتی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم‌افزار Automation Sutdio یک محیط بسیار مناسب جهت طراحی و شبیه‌سازی انواع سیستم‌های کنترل صنعتی را فراهم آورده است. این شبیه‌سازی می‌تواند از هزینه‌های بسیار زیاد، پیش از تولید سیستم جلوگیری کرده و به بهینه شدن سیستم کمک کند. در این آموزش با انجام مثال‌های متنوع، با نحوه استفاده از ابزارهای این نرم‌افزار آشنا می‌شویم و انواع سیستم‌های هیدرولیکی، نیوماتیکی، الکتروهیدرولیکی و الکترونیوماتیکی را شبیه‌سازی می‌کنیم.
دوره آموزش اتوماسیون استودیو Automation Studio برای شبیه سازی سیستم های کنترل صنعتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدجواد مرآتی شیرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اتوماسیون استودیو Automation Studio برای شبیه سازی سیستم های کنترل صنعتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی برق سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی برق در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مصطفی

عالیه

فرید

آموزش مفید و کاربردی هست.

مرتضی

اولین نفری که خریدم امیدوارم مفید باشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی