اطلاعات دوره
آموزش متریال استودیو Materials Studio برای شبیه سازی غشاهای پلیمری
مسیر آموزشی

آموزش متریال استودیو Materials Studio برای شبیه سازی غشاهای پلیمری

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:رضا اسدی5
  • زمان:3 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بررسی فرایندها در مقیاس مولکولی، وظیفه‌ای است که روش‌های شبیه‌سازی مولکولی آن را به خوبی انجام می‌دهند. در این آموزش ابتدا مقدمه‌های مطالعه درباره غشاها مرور می‌شود، سپس دسته‌بندی‌های آن‌ها و جنس مواد سازنده غشا مورد بررسی قرار می‌گیرد. شبیه‌سازی، ابزاری است که بدون امکانات ویژه آزمایشگاهی، به ما در توسعه یک محصول کمک می‌کند. از طرف دیگر شبیه‌سازی مولکولی به دلیل ارتباط تنگاتنگ با نانو، بایو و حوزه پردازش‌های کامپیوتری به دریچه جدید علوم که به وسیله این سه‌گانه ایجاد شده، مرتبط است. در این فرادرس شبیه‌سازی مولکولی به صورت تئوری و عملی به کمک نرم‌افزار Materials Studio بررسی می‌شود.
دوره آموزش متریال استودیو Materials Studio برای شبیه سازی غشاهای پلیمری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رضا اسدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش متریال استودیو Materials Studio برای شبیه سازی غشاهای پلیمری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

نجمه

سلام و درود. آموزش خوبی بود در حد متوسط روبه بالا .  قسمت تئوری اگه با زبان ساده تری بیان میشد بهتر بود یه مقداری سنگین صحبت میکنن. توضیحات داخل برنامه هم خوب بود. من خیلی دنبال آموزش شبیه سازی غشا بودم تا بالاخره این آموزش رو دیدم و برام کاربری بود.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی