اطلاعات دوره
آموزش کنترل توان راکتیو در شبکه قدرت – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش کنترل توان راکتیو در شبکه قدرت – مقدماتی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ولتاژ، یکی از پارامترهای مهم در شبکه قدرت است که همواره باید در یک محدوده مشخص قرار داشته باشد. از این رو، وجود یک ابزار کارآمد برای کنترل ولتاژ در تمام نقاط شبکه، امری مهم به شمار می آید. توان راکتیو (Reactive Power)، یکی از آن ابزارها است که با کنترل کردن آن در شبکه می توان به کنترل ولتاژ پرداخت. در این آموزش ابتدا مقدمه ای بر کنترل توان راکتیو و ضرورت کنترل آن خواهیم داشت و در ادامه به بررسی انواع جبران کننده های توان راکتیو، حل مثال های عددی و طراحی جبران سازهای استاتیک خواهیم پرداخت. در نهایت نیز به بررسی جبران سازی در سیستم‌ های توزیع نیروی برق پرداخته و محل بهینه نصب خازن و همچنین مقدار بهینه آن را در این شبکه‌ ها تعیین می‌ کنیم.
دوره آموزش کنترل توان راکتیو در شبکه قدرت – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ایمان علیزاده عقیقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کنترل توان راکتیو در شبکه قدرت – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نعمان

روش تدریس خوب بود. تو پروژه ازش استفاده کردم.

محمد مهدی

آموزش خیلی کوتاه بود ولی تاحدی که میخواستم نیازمو براورده کرد مفید و کاربردی بود. حاشیه نداشت.

علیرضا

سلام. وقت بخیر،  خیلی ممنونم از مجموعه فرادرس و استاد مربوطه آموزش بسیار عالی ، جامع و روان تدریس شده موفق باشید.

علي

با سلام و احترام واقعا ممنون از مجموعه های بسیار بسیار بسیار ارزشمندتون، متشکر از پرسنل و مدیریت خوب مجموعه فرادرس و بابت اموزش دلچسب جناب اقای مهندس ایمان علیزاده عقیقی بینهایت سپاسگزارم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی