اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی گرافن با نرم افزار CST MICROWAVE STUDIO
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی گرافن با نرم افزار CST MICROWAVE STUDIO

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجید روشنائی0
  • زمان:1 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، شبیه سازی تجهیزات مبتنی بر گرافن با استفاده از نرم افزار CST MICROWAVE STUDIO به طور کامل بررسی می شود. از جمله مواردی که در این فرادرس آموزش داده می شود، می توان به: نحوه اضافه کردن ماده گرافن به کتابخانه نرم افزار CST MICROWAVE STUDIO به دو روش مرسوم، شبیه سازی آنتن ها و ساختارهای متناوب، نحوه تیون (Tune) کردن پارامترها در نرم افزار، بهینه سازی پارامترهای مختلف مساله برای یافتن بهترین پاسخ، تفسیر نتایج حاصل از شبیه سازی ها، نحوه استخراج نتایج و تغییرات روی آن ها و ترفندهای کلی در نرم افزار، اشاره کرد. در پایان این فرادرس می توان انتظار داشت که مخاطب مهارت کافی برای شبیه سازی انواع ادوات گرافنی را به صورت تخصصی فرا گرفته باشد.
دوره آموزش شبیه سازی گرافن با نرم افزار CST MICROWAVE STUDIO دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجید روشنائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی گرافن با نرم افزار CST MICROWAVE STUDIO را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی