اطلاعات دوره
آموزش تحلیل و طراحی انواع تقویت کننده های سیگنال کوچک مایکروویو (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل و طراحی انواع تقویت کننده های سیگنال کوچک مایکروویو (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ما در این فرادرس قصد داریم به تجزیه، تحلیل و طراحی سیستم‌های فعال مایکروویو، مانند: تقویت‌کننده‏‌های سیگنال کوچک و بزرگ، تقویت‌کننده‌های توان کلاس A و کلاس B، اسیلاتورها و میکسرها بپردازیم. در ادامه، مدارات تطبيق و فرکانس ‌بالا با استفاده از نمودار اسميت به صورت ساده، تحليل و طراحی می‌شوند. علاوه بر این، با توجه به کاربرد بالای خطوط انتقال مایکرواستریپ (Microstrip)، مفاهیم پایه‌ای این خطوط و همچنین طراحی مدارات فیلتر، تقسیم‌کننده، کوپلر (Coupler) و... با استفاده از خطوط مایکرواستریپ تدریس می‌شود. ما در اين آموزش قصد داريم تا تحلیل و طراحی  انواع تقویت کننده های سیگنال کوچک مایکرووی را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش تحلیل و طراحی انواع تقویت کننده های سیگنال کوچک مایکروویو (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید عابد ذوالنوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل و طراحی انواع تقویت کننده های سیگنال کوچک مایکروویو (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد امیر

سلام . بسیار ممنونم از اموزش کاربردی و مفید شما

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی