اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار EZNEC برای مدل سازی و تجزیه و تحلیل آنتن ها
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار EZNEC برای مدل سازی و تجزیه و تحلیل آنتن ها

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سید عابد ذوالنوری4.7
  • زمان:3 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه نرم‌افزارهای بسیار گوناگونی برای طراحی، شبیه‌سازی و اندازه‌گیری آنتن‌ها وجود دارد که به علت پیچیده بودن، متاسفانه بسیاری از آنان مورد توجه مهندسین و طراحان قرار نمی‌گیرد، اما نرم‌افزار EZNEC برنامه‌ای قدرتمند ولی بسیار آسان برای مدل‌سازی و تجزیه و تحلیل تقریبا هر نوع آنتن سیمی در محیط عملیاتی واقعی است که با استفاده از آن، الگوهای Azimuth و Elevation را می‌توان رسم کرد و همچنین بسیاری از پارامترهای اندازه‌گیری و تحلیل آنتن‌ها مثل: میزان امپدانس، (Standing Wave Ratio) SWR، توان تشعشعی، تلفات بازگشتی، سمت‌گرایی، توزیع جریان و... را در آن تجزیه و تحلیل کرد.
دوره آموزش نرم افزار EZNEC برای مدل سازی و تجزیه و تحلیل آنتن ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید عابد ذوالنوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار EZNEC برای مدل سازی و تجزیه و تحلیل آنتن ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی برق سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی برق در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی