اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور کامسول – شبیه سازی پیل سوختی اکسید جامد در COMSOL
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور کامسول – شبیه سازی پیل سوختی اکسید جامد در COMSOL

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میثم عطائی4.5
  • زمان:1 ساعت و 26 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پیل سوختی اکسید جامد یکی از انواع پیل های سوختی است که از بیشترین دمای عملیاتی (بین 800 تا 1000 درجه سانتی گراد) برخوردار است. همین موضوع امکان انجام آزمایش های پی در پی و مکرر جهت بررسی عوامل موثر بر فرایند پیل سوختی را با دشواری مواجه می سازد. امروزه آشنایی با نرم افزارهای شبیه سازی جهت کاهش چشمگیر هزینه ها و اعتباردهی به مدل های به دست آمده توسط دانشمندان و همچنین کاهش زمان انجام آزمایش ها، بسیار اهمیت یافته است. در این فرادرس نحوه شبیه سازی یک پیل سوختی اکسید جامد بر روی نرم افزار کامسول (COMSOL Multiphysics) بیان خواهد شد و  آموزش نحوه به کار گیری ماژول های به کار برده شده و اعمال شرایط مرزی حاکم بر سیستم نیز ارائه خواهد شد.
دوره آموزش پروژه محور کامسول – شبیه سازی پیل سوختی اکسید جامد در COMSOL دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میثم عطائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور کامسول – شبیه سازی پیل سوختی اکسید جامد در COMSOL را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فردین

مشاهده کردم، خوب بود، زمان خوبی داشت نه تایمش زیاد بود که حوصله سربر باشه نه کم بود که محتوایی نداشته باشه سطحش هم مناسب بود.

آرتا

از این مدرس دو تا آموزش من تهیه کردم که این آموزششون در حد نیاز های من بود و استفاده کردم.

آرش

سرفصل ها برای شخصی که بخواد از صفر اموزش رو شروع کنه خوب نبود ولی در کل آموزش خوبی بود و استفاده کردم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی