اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی جوشش جریان سیال با انسیس سی اف ایکس ANSYS CFX
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی جوشش جریان سیال با انسیس سی اف ایکس ANSYS CFX

429,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 429,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مجموعه نرم‌افزار ANSYS قابلیت استفاده در گستره وسیعی از علوم مهندسی را دارد. یکی از نرم‌افزارهای بسیار مهم در این مجموعه نرم‌افزار CFX است که توانایی حل جریان سیال و انتقال حرارت را دارد. هدف از این فرادرس آشنایی مخاطبین با تنظیمات نرم‌افزار ANSYS CFX است تا بتوانند جریان سیال در حال جوشش را مورد شبیه‌سازی قرار دهند. همچنین در خلال آموزش با مراحل انجام یک نمونه پروژه که به عنوان مرجع بسیاری از مقالات مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز آشنا خواهیم شد. پس از اتمام مباحث، مخاطبین قادر خواهند بود تا جوشش جریان سیال در هندسه‌های مختلف را شبیه‌سازی و تحلیل نمایند.
دوره آموزش شبیه سازی جوشش جریان سیال با انسیس سی اف ایکس ANSYS CFX دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر کیانوش دولتی اصل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 429,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی جوشش جریان سیال با انسیس سی اف ایکس ANSYS CFX را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یاسر

خیلی عالی بود از همه لحاظ عالی بود زمان بندی،لحن بیان،پوشش مطالب، و این که بسیار کاربردی بود.

یاسر

این اموزش یکی از حرفه ای ترین اموزش های موجود در این زمینه هست. استاد بیانی بسیار شیوا داشتند و مطالبی بسیار کاربردی بیان کردند. به تمام علاقه مندان، بخصوص دانشجویان تحصیلات تکمیلی این اموزش رو پیشنهاد میکنم.

سعید

عالی و کاربردی استاد درس کاملا مسلط به مباحث و ارزشیابی کار انجام شده با یکی از بهترین مقالات موجود در این زمینه بود همه چیز عالی سپاس فراوان از دکتر کیانوش دولتی اصل

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی