اطلاعات دوره
آموزش پیاده سازی سیستم پایش سلامت سازه های فلزی با CST Studio Suite
مسیر آموزشی

آموزش پیاده سازی سیستم پایش سلامت سازه های فلزی با CST Studio Suite

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:اصلان نوری مقدم0
  • زمان:3 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس پیاده سازی سیستم های تشخیص شکاف در سازه های فلزی ارائه می شود. همچنین مقدمات آشنایی با سیستم های پایش آسیب و تئوری تشخیص و همچنین ادوات مایکروویوی به کار رفته در سیستم های SHM بخش های اصلی این آموزش را تشکیل می دهند که با استفاده از نرم افزار شبیه ساز CST Studio Suite، مدل سازی می گردند.
دوره آموزش پیاده سازی سیستم پایش سلامت سازه های فلزی با CST Studio Suite دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط اصلان نوری مقدم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیاده سازی سیستم پایش سلامت سازه های فلزی با CST Studio Suite را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته پزشکی سراسر اینترنت را در صفحه رشته پزشکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی