اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی مدل سازی بارش و رواناب با نرم افزار HEC-HMS
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی مدل سازی بارش و رواناب با نرم افزار HEC-HMS

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مصطفی جمشیدی2.9
  • زمان:2 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه در انجام محاسبات مهندسی منابع آب نرم افزارهای متنوعی وجود دارد، ولی برای دستیابی به نتایج مطمئن نیاز به تسلط مهندس به فرضیات و مراحل محاسباتی موجود در نرم افزار است و مضاف بر این باید تجربه عملی نیز در به کارگیری آن ها داشته باشد. یکی از این نرم افزارها HEC-HMS است که به طور مستقل یا در تلفیق با نرم افزارهای دیگر، هیدروگراف هایی را محاسبه می کند که برای اهداف مختلف مطالعات نظیر: آبرسانی، زهکشی شهری، پیش بینی سیل و دبی جریان، تاثیر تغییر کاربری اراضی، طراحی سرریز سدها، مطالعات کنترل سیلاب و بهره برداری از سیستم مخازن به کار می رود.
دوره آموزش مقدماتی مدل سازی بارش و رواناب با نرم افزار HEC-HMS دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مصطفی جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی مدل سازی بارش و رواناب با نرم افزار HEC-HMS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

وحید

میشه که کمی پیشرفته تر باشه در کنارش کتاب بخونی آموزشه تکمیلیه.

امیرحسین

خوبه، اما پیشنهاد می کنم کاملترش کنید.

فاطمه

سلام . قسمت پروژه اصلا خوب نبود و هیچ توضیحی در مورد چگونگی بدست آوردن داده ها داده نشد و فقط چگونگی وارد کردن داده توضیح داده شد. توقع توضیحات کامل داشتم.

افسانه

برای شروع بد نبود . اما مبتدی بود و دقیقا جاهایی که سوال داشتم آموزش داده نشده بود.

عبداله

عالی بود عالی. درباره سایر مدل ها هم آموزش تهیه بشه خیلی خوبه هزینه آموزش ها هم خیلی مناسبه به نظر من. موفق باشید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی