اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اندازه گیری فشار آب زیرزمینی در مهندسی ژئوتکنیک (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش اندازه گیری فشار آب زیرزمینی در مهندسی ژئوتکنیک (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نظر به گسترش پروژه های عمرانی و علاقه بشر به عمیق سازی پروژه ها، فعالیت های تونل سازی، گودبرداری، سدسازی و … به طور فزاینده در حال تغییر است. این قبیل پروژه ها به علت حساسیت های زیادی که دارند باید به شکل دقیق و در حین ساخت، مانیتور شوند و این مهم با کمک ابزارآلات اندازه گیری موسوم به ابزار دقیق انجام می پذیرد. با پیشرفت تکنولوژی و صنعت، نیاز بشر به ایجاد فضاهایی با عرض و ارتفاع و همچنین عمق بیشتر افزایش یافته است. برای این منظور سازه های مرتفع و همچنین عمیق که جزو سازه های ژئوتکنیکی، دسته بندی می شوند، به صورت فزاینده در حال ساخت هستند. با توجه به شرایط داخل زمین و عدم قطعیت های فراوانی که در آن موجود است ساخت این قبیل سازه ها نیازمند پیشروی گام بندی شده و با دقت بالا است. لذا استفاده از وسایلی تحت عنوان ابزار دقیق، ضروری به نظر می رسد.
دوره آموزش اندازه گیری فشار آب زیرزمینی در مهندسی ژئوتکنیک (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجیدرضا آخوندان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اندازه گیری فشار آب زیرزمینی در مهندسی ژئوتکنیک (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهدی زمانیان

باتشکر از تلاشهای بی وقفه

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی