اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سی پنل cPanel برای مدیریت هاست
مسیر آموزشی

آموزش سی پنل cPanel برای مدیریت هاست

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سید رضا هاشمیان5
  • زمان:2 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ما برای مدیریت بهتر و راحت‌تر هاست خود، نیاز به ابزارهای مدیریت هاست مانند cPanel, DirectAdmin, Plesk و… داریم. هر شرکت ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ وب (Web Hosting)، تنها یکی از این نرم‌افزارها را استفاده می‌کند. اکثر شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ، از cPanel استفاده می‌کنند. دو ابزار cPanel‎ و DirectAdmin‎ از ابزارهای رایج مدیریت هاست هستند، اما بین آن‌ها تفاوت‌های فراوانی وجود دارد. اولین تفاوت بین DirectAdmin‎ و cPanel، امکانات و ابزارهای موجود در cPanel‎ است. cPanel‎ به مراتب امکانات و ابزارهای بیشتری در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین از نظر رابط کاربری، cPanel‎ رابط کاربری بهتری را در اختیار کاربران قرار داده و همین‌طور، تجربه کاربری مناسبی را برای کاربران فراهم می‌کند. در این فرادرس cPanel را به صورت کاربردی بررسی می‌کنیم.
دوره آموزش سی پنل cPanel برای مدیریت هاست دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید رضا هاشمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سی پنل cPanel برای مدیریت هاست را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مرتضی

خودم آموزشگاه دارم و برای یادگیری بیشتر این آموزش را تهیه کردم که کاربردی و عالی بود.

بهنام محمدی

سلام و سپاس از مدرس خوب دوره جناب هاشمیان و تیم فرادرس. من این دوره رو تهیه کردم و دیدم. گرچه تسلط مدرس به محتوای آموزش کاملا مشخصه و آموزشهای دیگری رو هم از جناب هاشمیان دیدم، با این حال این دوره به نظر میرسه نه با هدف آموزش کامل و با دقت سی پنل، که با هدف یک مرور و گریزی بر سی پنل ارائه شده چراکه جزییات رو دنبال نمیکنه و به نظر میرسه که هدف دوره دادن یک دید و نگاه کلی به سی پنل و ابزارهاش باشه... به هرحال برای عزیزانی که هیچ گونه آشنایی به سی پنل ندارن، میتونه برای یه آشنایی اولیه و مختصر، مفید باشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی