اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی تعمیرات نرم افزاری موبایل
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی تعمیرات نرم افزاری موبایل

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :19 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:قاسم ابراهیمی4.6
  • زمان:4 ساعت و 19 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه موبایل به بخش تقریبا جداناپذیر زندگی ما تبدیل شده است و به طور میانگین هر فرد بیشتر از یک ساعت در شبانه‌روز با موبایل سروکار دارد. در این آموزش سعی کرده‌ایم مشکلاتی را که کاربران موبایل با آن روبه‌رو هستند و نیز راه‌حل‌های آن‌ها را به صورت ساده، قابل فهم و کاملا منطبق بر بازار کار بیان کنیم. آموزش دارای دو بخش مقدماتی و تخصصی است که بخش مقدماتی، بخش عمده مشکلات مذکور را در بر می‌گیرد و برای اقشار مختلف دانشجو و تقریبا عموم مردم قابل فهم است.
دوره آموزش مقدماتی تعمیرات نرم افزاری موبایل دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط قاسم ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی تعمیرات نرم افزاری موبایل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

اسماعیل

آموزش خوبیه، بی صبرانه منتظر آموزش تکمیلی هستیم

عباس

عالی هست

سعید

کاش مطالب ثبت تلفن همراه در همتا و انتقال مالکیت، شماره سریال زدن و پروگرم کردن هارد و CPU، بیلد نامبر، ساخت اپل آیدی، می آیدی و ... بحث‌های تکمیلی FRP در نسخه‌های مختلف اندروید، بحث‌های قفل ICloud در نسخه‌های مختلف IOS، معرفی و آموزش باکس‌ها و دانگل‌های مفید رو هم در بخش دوم بیارید.

حامد

محتوا ساختارمند هست و مطالب کیفیت دارن، مدرس روی موضوعات تسلط دارن و صدا تصویر کیفیت لازم دارن. این تیپ آموزش ها خیلی کم پیدا میشه اگر باشه خیلی کامل نیست به همین امیدوارم آموزش های تکمیلی تری در این مورد امیدوارم ارائه کنید. در کل تشکر می کنم از مدرس گرامی و فرادرس

میثم

خیلی خوب بود، کامل بود به خوبی مطالب رو توضیح میدادند. قشنگ به ریز جزییات پرداخته بودند و لحن صحبت مدرس عالی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی