اطلاعات دوره
آموزش مقدمه ای بر فیزیک پایه 1 (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مقدمه ای بر فیزیک پایه 1 (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجتبی احسانی4.9
  • زمان:38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همه دانشجویان علوم پایه و فنی - مهندسی فراخور زمینه تخصصی خود، در سال‌های ابتدایی دانشگاه با مفاهیم پایه‌ای فیزیک آشنا می‌شوند. اهمیت اصول بنیادی فیزیک تا جایی است که هر مشاهده‌گر افزون بر توضیح رویدادهایی که مساله روزمره انسان نخستین بوده است، برای تفسیر آزمایش‌هایی که به منظور گسترش مرزهای دانش طراحی و انجام می‌شوند، نیازمند دانش در زمینه فیزیک پایه است. ما در این آموزش قصد داریم تا مقدمه‌ای بر فیزیک پایه 1 را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش مقدمه ای بر فیزیک پایه 1 (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی احسانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمه ای بر فیزیک پایه 1 (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

با عرض سلام خسته نباشید و تشکر از سایت خوب و کاربردی فرادرس . سایت شما واقعا یک کمک فوق العاده ای رو به همه علاقه مندان به یادگیری کرده چون واقعا هر کسی میتونه درس های دانشگاهیشو یا هر مطلبی که میخواد رو با اموزش های خوب شما یادبگیره اونم با صرف کمترین هزینه و بدون رفت امد. در مورد درس معمولا مثال های کلی میگفتن که تمام مباحث درس رو پوشش بده، از مفاهیم و نحوه تدریس راضی بودم. مدرس روی مباحث اشراف کامل داشتن و با بیانی شیوا مطالب توضیح دادن.واقعا تشکر از سایت عالیتون

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی