اطلاعات دوره
آموزش خلاقیت در مهندسی – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش خلاقیت در مهندسی – بخش یکم

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:پیمان گرمرودی4.6
  • زمان:3 ساعت و 17 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس شما با یک جعبه‌ابزار آشنا می‌شوید که با مجموعه‌ای از رفتارها و تکنیک‌ها، خلاقیت ذاتی شما را تقویت می‌کند. برخی از ابزارها برای استفاده به صورت فردی مناسب است و برخی دیگر برای استفاده گروهی کار می‌کنند و این ابزارها شما را قادر می‌سازند تا از قدرت ذهن چندین نفر استفاده کنید. بعد از این آموزش شما قادر خواهید بود که از بین این ابزارها و تکنیک‌ها، یک یا چند مورد را که با نیاز و علاقه شما مطابقت دارد انتخاب کنید.
دوره آموزش خلاقیت در مهندسی – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پیمان گرمرودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش خلاقیت در مهندسی – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سلامت روان سراسر اینترنت را در صفحه سلامت روان در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ولی

خودم مهندسم بنا بر اطلاعاتم سطح توقعم از آموزش بالا میره که این آموزش واقعا تکمیل بود.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی