اطلاعات دوره
آموزش فیزیک پایه 1 – مرور و حل تست
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک پایه 1 – مرور و حل تست

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجتبی احسانی4.9
  • زمان:17 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فیزیک پایه به مکانیک دنیای کلاسیک می پردازد. ابتدای این درس با رویکردی کاملا ایده آل به حرکت شناسی اختصاص یافته و سپس به مبحث دینامیک با رویکرد مکانیک نیوتونی پرداخته می شود. در این آموزش نکات مورد نیاز فیزیک پایه 1 ارائه شده و تست های کنکور آن به صورت کاملا تشریحی حل شده و بررسی می گردد. در این فرادرس ابتدا درسنامه به طور خلاصه ارائه شده و سپس تست ‌های آزمون‌ های گذشته تحلیل می‌ شود. با توجه به همپوشانی درس فیزیک پایه 1 با درس مکانیک تحلیلی (اختصاصی رشته فیزیک)، در فرایند گزینش و تحلیل تست ‌ها از آزمون‌ ها و مباحث کلیدی درس مکانیک تحلیلی نیز، بهره گرفته شده است.
دوره آموزش فیزیک پایه 1 – مرور و حل تست دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی احسانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک پایه 1 – مرور و حل تست را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سروش

مرتبط با امتحانی که داشتم بود و خیلی خوب و مفید بود.

سهیل

عالی بود، خیلی خوب بود. درجه ۱ بود این آموزش.

مینا

مدرس خیلی تسلط خوبی روی محتوا داشتند. من خیلی خوشم اومد.

فاطمه

سلام. خواستم بگم آموزشتون عالیه هم نکات مهم گفته میشه هم طولانی نیس سپاس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی