اطلاعات دوره
آموزش فیزیک پایه 1 - تعادل دینامیکی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک پایه 1 - تعادل دینامیکی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجتبی احسانی4.9
  • زمان:1 ساعت و 3 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همه دانشجویان علوم پایه و فنی - مهندسی فراخور زمینه تخصصی خود، در سال‌های ابتدایی دانشگاه با مفاهیم پایه‌ای فیزیک آشنا می‌شوند. اهمیت اصول بنیادی فیزیک تا جایی است که هر مشاهده‌گر افزون بر توضیح رویدادهایی که مساله روزمره انسان نخستین بوده است، برای تفسیر آزمایش‌هایی که به منظور گسترش مرزهای دانش طراحی و انجام می‌شوند، نیازمند دانش در زمینه فیزیک پایه است. ما در این آموزش قصد داریم تا فیزیک پایه 1 - تعادل دینامیکی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش فیزیک پایه 1 - تعادل دینامیکی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی احسانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک پایه 1 - تعادل دینامیکی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سلیمانی

به نام خدا با عرض سلام و وقت بخیر خدمت تیم فرادرس و مدرس گرامی جناب آقای احسانی با توجه به اهمیت فیزیک و اینکه در آزمون های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرد برای دانشجویان دوره کارشناسی لازم است که این درس را خوب یاد بگیرند توضیح با استفاده از اسلاید و رسم شکل و مثال های مختلف به یادگیری بسیار کمک کننده است، آموزش به این شیوه می تواند بسیار موثر باشد ... با تشکر و سپاسگزاری بسیار از تیم فرادرس، به خاطر فراهم آوردن زمینه‌ی چنین آموزشهایی در کشور

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی