اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مسیر موفقیت در بازارهای مالی (وبینار ضبط شده) – رایگان
مسیر آموزشی

آموزش مسیر موفقیت در بازارهای مالی (وبینار ضبط شده) – رایگان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در طول چند سال گذشته فعالان بازارهای مالی در کشور ما با جهش و رشد خیره‌کننده‌ای مواجه بوده‌اند. از یک سو در فاصله سال‌های ۹۷ تا ۹۹ شاهد ورود میلیون‌ها فرد جدید به بازار سرمایه یا بورس کشور بودیم و از سوی دیگر در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ نیز بسیاری از هموطنان وارد بازارهای مالی بین‌المللی از جمله بازار ارزهای دیجیتال یا رمزارزها شده‌اند اما به تناسب و به موازات این رشد فزاینده تعداد معامله‌گران و فعالان، باورها، هنجارها و ذهنیت صحیح تحلیل، معامله‌گری و سرمایه‌گذاری رشد نکرده است. در این وبینار تلاش می‌شود تا جدا از مسائل فنی و تکنیکی به ارائه خطوط راهنمای کلی برای طراحی مسیر موفق در انواع بازارهای مالی پرداخته شود.
دوره آموزش مسیر موفقیت در بازارهای مالی (وبینار ضبط شده) – رایگان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر عبدالرحمن حائری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مسیر موفقیت در بازارهای مالی (وبینار ضبط شده) – رایگان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

طاهره

خیلی عالی

سمیرا

فن بیان مدرس بسیار خوب بود

وفا

بسیار عالی بود. استفاده کردیم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی