اطلاعات دوره
آموزش فیلتر مارابوزو Marubozu (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش فیلتر مارابوزو Marubozu (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حسن صباغ5
  • زمان:14 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فیلترنویسی یک روش برنامه‌نویسی است که یک‌ سری از سهم‌ها را با ویژگی‌هایی که تعیین می‌کنیم برای ما جدا می‌کند. در واقع ما در میان تعداد زیادی از نمادها بهترین سهم را در بهترین زمان شکار می‌کنیم. هدف ما در این آموزش ارائه مطالب ساده و کاربردی برای انجام معامله موفق با ضریب خطای اندک و ارائه فیلترهای ویژه، مطابق با این آموزش‌ها است. با بیان بهتر، شما با داشتن این فیلترها نیازی به واچ لیست (Watch List) طولانی ندارید و این مورد، کار شما را برای معامله‌گری بسیار آسان می‌نماید. در پایان این آموزش شما یاد می‌گیرید که چطور تحلیل‌های خود را به سیستم واگذار کنید و از رشد سهم‌ها بهترین بازدهی را نصیب خود کنید.
دوره آموزش فیلتر مارابوزو Marubozu (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسن صباغ مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیلتر مارابوزو Marubozu (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی