اطلاعات دوره
آموزش فیلترنویسی در بورس – جامع و با نکات مهم
مسیر آموزشی

آموزش فیلترنویسی در بورس – جامع و با نکات مهم

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حامد پیری4.3
  • زمان:6 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

خرید و فروش و حضور در بازار بورس به صورت حرفه‌ای، بدون استفاده از فیلترنویسی به طور تقریبی بی‌معنا است. در این فرادرس به جز آموزش فیلترنویسی، نحوه‌ استفاده از فیلترها را آموزش داده است و الگوها و اندیکاتورهای پرکاربرد را نیز فیلترنویسی می‌کنیم، همچنین به شما توصیه می‌شود که تمام فیلترها را برای خود شخصی‌سازی و ترکیب کنید تا بتوانید بهترین فیلترها را برای معامله‌های خود ایجاد و از آن‌ها به بهترین وجه برای کسب سود در بازار سرمایه استفاده کنید.
دوره آموزش فیلترنویسی در بورس – جامع و با نکات مهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد پیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیلترنویسی در بورس – جامع و با نکات مهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

در حوزه کارم آموزش ها راتهیه کردم. که خیلی خوب بود.

میثم

عالی بود و از تمام آموزش های سایت در این زمینه یه سر و گردن بالاتر

علی رضا

جناب آقای پیری با عرض سلام . ضمن تشکر از آموزش خوب شما ، اگر امکانش هست یه فایل اضافی و برای فیلتر های نوشته شده لطفا بزارید. خیلی ممنون از شما و تیم خوب فرادرس

حسین

با سلام جناب آقای پیری رسم آموزش ها بدینگونه است فایلهای تمرینی به پیوست آموزش آنها جهت تکمیل فراگیری ارائه می گردد با تشکر از زحمات شما

م ن

جناب آقای پیری با عرض سلام. ضمن تشکر از آموزش تهیه شده، آیا امکان در اختیار قرار دادن فیلترهای آموزش داده شده به صورت فایل word یا txt وجود ندارد؟ عملا همانجوری که خودتان مستحضر هستید با تایپ یک حرف اشتباه کل فیلتر کار نمیکند و آموزش نمیتواند به صورت موثر و کارا مورد استفاده قرار بگیرد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی