اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش روش های پیش پردازش داده ها – رایگان
مسیر آموزشی

آموزش روش های پیش پردازش داده ها – رایگان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فرادرس روش های پیش پردازش داده ها برای شروع فرایند داده کاوی مورد بررسی واقع شده اند. برای نتیجه گیری بهتر از بسیاری از الگوریتم های داده کاوی، لازم است تغییرات و یا اصلاحاتی بر روی داده های خام انجام شوند، تا کیفیت الگوها و قواعد کاوش شده از داده ها، به بیشترین حد ممکن افزایش یابد.
دوره آموزش روش های پیش پردازش داده ها – رایگان دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش های پیش پردازش داده ها – رایگان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مریم

با سلام و وقت بخیر. هر آموزشی که دنبالش هستم فرادرس با کمترین هزینه و بهترین کیفیت در دسترس مخاطب گذاشته. تشکر ویژه از اساتیدی که اینقدر سخاوتمند هستند و مجموعه عزیز فرادرس

رضا

با سلام و عرض احترام به ارائه کنندگان محترم این مطلب. همانطور که میدانیم یکی از مسایل مهم در هر پژوهشی نحوه استفاده از داده هایی است که یا به دست ما رسیده یا ما با انجام آزمایش و اندازه گیری آنها را به دست آورده ایم. این داده ها به هر علتی ممکن است آماده استفاده برای فرایندهای محاسباتی یا آماری و غیره نباشند. در نتیجه لازم است که برخی فرآیندهای پیش پردازشی روی آنها انجام گیرد. این درس که ارائه شده در همین راستا بوده و بسیار به بنده و امثال من که در حال مطالعه و پژوهش هستیم کمک خواهد کرد. اینکه این مطلب رایگان ارائه شده نیز نشان از اهمیت بالای موضوع برای گردانندگان سایت فرادرس است که حسن نیت این دسته از عزیزان برای اعتلای پژوهش در ایران را بازگو می کند. بهر حال جای تشکر و قدردانی ویژه از این عزیزان دارد.

پیمان

سلام. خسته نباشید. واقعا خسته نباشید. هر روز که میگذره وابستگیم به این سایت بیشتر میشه. یه جورایی دنبال هرچی میخوام بگردم اول از فرادرس شروع میکنم. خداروشکر که شمارو پیدا کردم. ممنون از همه.

مریم

سلام. آموزشی خوبی است اما به نحوه بکارگیری آن در نرم افزار متلب اشاره ای نشده است. ممنون

روابط عمومی

در پاسخ به مصطفی: با سلام، از اینکه پیشنهادات خود را با ما مطرح می کنید؛ متشکریم. امیدواریم در آینده، فرصت پاسخگویی عملی به این پیشنهاد فراهم آید و ما بتوانیم یک قدم دیگر به سمت بهبود فرایند ارائه خدمات خود، به پیش رویم. موفق و پیروز باشید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی