اطلاعات دوره
آموزش تکنیک های پایه ارزیابی اطلاعات در وب کاوی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تکنیک های پایه ارزیابی اطلاعات در وب کاوی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

وب به عنوان گسترده ترین رسانه جهانی از منظر تولید محتوا و نیز میزان کاربران، فرصت ها و چالش های نوینی را فرا روی بشر قرار داده است. تنوع اطلاعات و خدمات در وب، تأمین نیاز اطلاعاتی کاربران را به یکی از چالش های جدی آنان تبدیل نموده است. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث تکنیک های پایه ارزیابی اطلاعات (قسمت اول) در وب کاوی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش تکنیک های پایه ارزیابی اطلاعات در وب کاوی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر امیر حسین کیهانی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تکنیک های پایه ارزیابی اطلاعات در وب کاوی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی