اطلاعات دوره
آموزش زبان انگلیسی – فعل مرکب Phrasal Verb
مسیر آموزشی

آموزش زبان انگلیسی – فعل مرکب Phrasal Verb

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مریم توکلی4.6
  • زمان:6 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از مهم‌ترین دلایل برای یاد گرفتن افعال مرکب، استفاده از آن‌ها به جای افعال ساده‌تر و تکراری است که باعث می‌شود مکالمه ما به صورت پیشرفته‌تر و تخصصی‌تر باشد. بی‌شک بهترین روش برای تشخیص انواع افعال مرکب و معانی آن‌ها دیکشنری است که ما برای سهولت این افعال را در بخش‌بندی‌های مختلف با معانی متفاوت گردآوری می‌کنیم تا شما علاوه بر استفاده در مکالمات بتوانید از این فرادرس برای شرکت در آزمون‌های بین‌المللی استفاده کنید.
دوره آموزش زبان انگلیسی – فعل مرکب Phrasal Verb دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مریم توکلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان انگلیسی – فعل مرکب Phrasal Verb را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آرین

آموزش خوب و مفیدی هست اما نمیدونم کامل هست یا نه یعنی با دیدن این آموزش دیگه به منبع دیگه ای نیاز پیدا میکنیم یا نه اما در کل بسیار عالیی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی