اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شعر مدرن (Modern Poetry) (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش شعر مدرن (Modern Poetry) (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این فرادرس با توجه به مهمترین عناوین و بر پایه سرفصل وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای درس شعر انگلیسی در مقطع کارشناسی رشته زبان و ادبیات انگلیسی تهیه شده است. در این آموزش، در ابتدا ویژگی‌های بارز شعر انگلیسی از جمله ساختار شعر و الگوهای آوایی، آرایه‌های مجاز، انواع شعر و همچنین تفاوت بین تجزیه - تحلیل و نقد شعر را مورد بررسی قرار می‌دهیم، سپس در قسمت‌های بعد با برخی از مهمترین دوره‌های ادبی، آشنا می‌شویم و اشعار حائز اهمیت شعرای شاخص آن دوره را تجزیه و تحلیل می‌نماییم. ما در این آموزش قصد داریم تا شعر مدرن (Modern Poetry) - بخش یکم را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش شعر مدرن (Modern Poetry) (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مریم معین خرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شعر مدرن (Modern Poetry) (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته ادبیات سراسر اینترنت را در صفحه رشته ادبیات در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

hosseinabdi26

ممنونم هم از مدرس عزیز و هم از سایت فرادرس

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی