اطلاعات دوره
آموزش تحلیل شبکه های اجتماعی با نرم افزارهای گفی Gephi و پاژک Pajek
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل شبکه های اجتماعی با نرم افزارهای گفی Gephi و پاژک Pajek

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:12 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:ندا سلطانی حلوایی4.9
  • زمان:4 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار Gephi برای اولین بار در مقاله ای در سال ۲۰۰۹ معرفی شده است که تاکنون دارای حدود ۴۰۰۰ ارجاع است و به طور مشابه کتاب استفاده از نرم افزار Pajek برای تحلیل شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ منتشر شده است که دارای بیش از ۳۰۰۰ ارجاع است. این بدین معنی است که این دو نرم افزار از ابزارهای کارآمد آکادمیک برای تحلیل شبکه های اجتماعی هستند. در این فرادرس، ابتدا در رابطه با تبدیل داده های مساله به شبکه صحبت می کنیم و در ادامه به معرفی دو ابزار پرکاربرد و قوی Gephi و Pajek در زمینه تحلیل شبکه های اجتماعی خواهیم پرداخت. هدف از این آموزش، یادگیری تحلیل شبکه با استفاده از دو ابزار Gephi و Pajek است.
دوره آموزش تحلیل شبکه های اجتماعی با نرم افزارهای گفی Gephi و پاژک Pajek دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ندا سلطانی حلوایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل شبکه های اجتماعی با نرم افزارهای گفی Gephi و پاژک Pajek را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهسا

من از طرفدارای پروپاقرص فرادرسم و خسته نباشید میگم به همه تیم فرادرس. این آموزش خیلی خوب بود و مواردی که گفته می شد همه مفید بودند. البته میتونست کیفیتش از این بالاتر باشه.

مریم

خسته نباشین واقعا عالی و مفید بود.

حمیدرضا

دنبال آموزش این موضوع بودم ولی جایی رو به جز فرادرس پیدا نکردم که این درسو داشته باشه. ممنونم.

سید علی اکبر

آموزش خوبی بود حقیقتا. هرچند بهتر بود نرم افزار pajek رو بیشتر کار میکردن. ولی در کل برای آشنایی بسیار خوب بود.

علی

خیلی عالی بود، ممنون از خانم مهندس سلطانی برای انتقال دانششون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی