اطلاعات دوره
آموزش تحلیل استنادی یا ارجاعی Citation Analysis با هیست سایت HistCite
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل استنادی یا ارجاعی Citation Analysis با هیست سایت HistCite

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم افزار هیست سایت (HistCite) به دانشجویان و پژوهشگران کمک می کند تا بتوانند تحلیلی از پژوهش های قبلی مرتبط با حوزه موضوعی خود داشته باشند و به واسطه آن می توان مشخص کرد که چه نویسندگانی، چه سازمانی، چه کشورهایی بیشترین تولیدات علمی و با کیفیت ترین تولیدات علمی را به واسطه استناد داشته اند. همچنین ترسیم نقشه موضوعی همکاری های علمی به واسطه این نرم افزار انجام می گیرد. این نرم افزار می تواند در داده کاوی، تحلیل نتایج و اهمیت موضوع پژوهش، در سطح بین المللی به پژوهشگران و برنامه ریزان کمک نماید.
دوره آموزش تحلیل استنادی یا ارجاعی Citation Analysis با هیست سایت HistCite دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سپیده فهیمی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل استنادی یا ارجاعی Citation Analysis با هیست سایت HistCite را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ملیحه

خیلی عالی بود. با جزئیات کامل. سپاسگزارم

سمیه

آموزش خیلی خوب بود فقط شاید نیاز نبود انقدر به جزییات بپردازن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی