اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آمار توصیفی با نرم افزار StatPlus (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آمار توصیفی با نرم افزار StatPlus (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

از آنجا که علم آمار عبارت است از تجزیه و تحلیل داده ها برای مفهوم بخشیدن به آن ها این علم جایگاه خود را در بسیاری از رشته های دانشگاهی باز کرده است و به صورت یک علم بین رشته ای تبدیل شده است و لذا در این راستا بسیاری از پژوهشگران و دانشجویان به دنبال یادگیری علم آمار با استفاده از روش های نوین هستند.
دوره آموزش آمار توصیفی با نرم افزار StatPlus (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط لیلا تیموری یگانه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آمار توصیفی با نرم افزار StatPlus (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Hiva

سلام خسته نباشید.من رشته خودم حقوق هست و دنبال این بودم که یک سری اطلاعات پایه درباره آمار داشته باشم.هیچ زمینه ی قبلی هم به جز آمار دبیرستان نداشتم.هم برام دوره شد و هم اطلاعات جدید یاد گرفتم و هم اپلیکیشنی که معرفی کردن را یاد گرفتم و در تحقیقاتم استفاده میکنم. ممنون

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی