اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل چیدمان فضا با نرم افزار depthmapX
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل چیدمان فضا با نرم افزار depthmapX

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ما در این فرادرس، ضمن مرور خلاصه مفاهیم بنیادین این روش، به انجام گام به گام یک پروژه تحلیل چیدمان فضا در ناحیه مرکزی تاریخی شهر تهران در نرم افزار depthMapX می پردازیم و نحوه تحلیل یافته ها و استنباط از خروجی های نرم افزار در این پروژه را نیز مطرح می نماییم. با دنبال کردن این آموزش، دانش پژوهان می توانند هر پروژه تحلیل چیدمان فضای شهری را به سادگی در محیط نرم افزار depthMapX انجام داده و یافته های خود را تحلیل نمایند. یادگیری این روش برای طراحان شهری، معماران، شهرسازان، برنامه ریزان و مدیران شهری بسیار کاربردی و ضروری است.
دوره آموزش تحلیل چیدمان فضا با نرم افزار depthmapX دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر ثمینه انصاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل چیدمان فضا با نرم افزار depthmapX را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سید امیر

آموزش خیلی خوبی بود. یکی از نکاتی که خیلی مهم هست، همین تفسیر یافته هاست و الا نرم افزار رو همه میتونن یاد بگیرن در این آموزش به خوبی داده ها تفسیر و شاخص ها توضیح داده میشن

مریم

از آموزشتون لذت بردم...بخصوص تحلیل نقشه های تهران رو خیلی دوست داشتم. سپاس از شما بانوی محترم

آساره

آموزش خوبی بود. ممنون

سارا

بسیار مفید بود. ممنون

آریا

خیلی عالیه دستتون درد نکنه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی