اطلاعات دوره
آموزش برنامه ریزی و طراحی تاسیسات الکتریکی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش برنامه ریزی و طراحی تاسیسات الکتریکی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

روشنایی مصنوعی به عنوان مکمل نور طبیعی و همچنین طراحی آکوستیکی (Acoustic Design) مناسب صدا، نقش‏‌ بسیار مهم و موثری در طرح معماری و در کیفیت کلی ساختمان دارند. در واقع، با نورپردازی مناسب می‌توان زیبایی و کارایی ساختمان را تا حد قابل توجهی افزایش داد و در کنار آن با طراحی آکوستیکی مناسب، حس و فضای متناسب با کاربرد ساختمان را پدید آورد. در هر حال، معماری، روشنایی و صدا، سه عامل غیر قابل تفکیک و در رابطه مستقیم با یکدیگر هستند. از این رو، نورپردازی و در کنار آن طراحی آکوستیکی نمی‌تواند یک‌سره و به طور کامل به مهندس برق محول شود. ما در اين آموزش قصد داريم تا برنامه‌ریزی و طراحی تاسیسات الکتریکی را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش برنامه ریزی و طراحی تاسیسات الکتریکی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید عابد ذوالنوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه ریزی و طراحی تاسیسات الکتریکی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی معماری سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی معماری در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی