اطلاعات دوره
آموزش انتخاب نشریه معتبر علمی و نحوه ارسال مقالات
مسیر آموزشی

آموزش انتخاب نشریه معتبر علمی و نحوه ارسال مقالات

239,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 239,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فاطمه عبداللهی4.8
  • زمان:1 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از چالش‌‏های مهمی که امروزه دانشجویان و پژوهشگران برای انتشار مقالات علمی‏ با آن رو به رو هستند، انتخاب نشریه مناسب و معتبر در میان انبوهی از نشریات است. ما در این آموزش می‏‌خواهیم ضمن ارائه معیارها و راهکارهایی برای انتخاب نشریه مناسب، ابزارها و وب‏‌سایت‏‌هایی را معرفی کنیم تا با کمک آن‏‌ها بتوانید با وارد کردن عنوان یا چکیده مقاله خود، نشریه و حتی کنفرانس‏‌های مناسب را پیدا کنید، اعتبار علمی و کیفیت نشریات و کنفرانس‏‌ها را بسنجید و با هم مقایسه کنید، از تقلبی و جعلی نبودن آن‏‌ها اطمینان حاصل کرده و نشریات معتبر را از نشریات نامعتبر تفکیک نمایید، از نمایه‌ شدن نشریات در پایگاه‌‏های استنادی معتبر داخلی و خارجی نظیر آی‌اس‌سی (ISC)، وب آو ساینس (Web of Science) و اسکوپوس (Scopus) آگاه شده و در نهایت مقاله خود را به یک نشریه مناسب و معتبر ارسال نمایید.
دوره آموزش انتخاب نشریه معتبر علمی و نحوه ارسال مقالات دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه عبداللهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 239,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انتخاب نشریه معتبر علمی و نحوه ارسال مقالات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فائزه

خیلی کاربردی بود. اسلایدها هم بسیار دقیق طراحی شده بودن. واقعا مفید بود. ممنونم

مهران

با این آموزش تونستم مقاله ای که داشتم را ارسال و چاپ کنم.

میلاد

خوب بود، البته بازم جای کار کردن داشت، چون اکثر دانشجو ارشد درگیر این توضیحات به صورت دقیق هستند.

یاسمن

بسیار عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی