اطلاعات دوره
آموزش ساخت اکانت جی میل و نحوه ارسال و دریافت ایمیل و تنظیمات آن
مسیر آموزشی

آموزش ساخت اکانت جی میل و نحوه ارسال و دریافت ایمیل و تنظیمات آن

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر3.7
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:صادق پاسبان3.9
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

به نام خدا در این قسمت نحوه ساخت اکانت جیمیل را به شما آموزش خواهیم داد, نکاتی که برای ثبت نام لازم است بدانید را در این فیلم خواهید دید بعد از ساخت اکانت جیمیل نحوه ارسال و دریافت ایمیل را می اموزید نحوه ارسال فایل با ایمیل و نحوه قرار دادن عکس و لینک در ایمیل را می آموزید نحوه تغییر عکس پروفایل و نحوه امضا کردن زیر هر […]
دوره آموزش ساخت اکانت جی میل و نحوه ارسال و دریافت ایمیل و تنظیمات آن دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط صادق پاسبان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت اکانت جی میل و نحوه ارسال و دریافت ایمیل و تنظیمات آن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

@hasan

آموزش هاتون عالیه دستتون درد نکنه

sani

جیمیل ارسال نمی کنه؟؟؟؟؟؟؟

مدیر- تقی زاده

چرا ارسال میکنه…

ارمین

سلام ..به احتمال زیاد بازی clash of clans رو میشناسید ..سیو این بازی روی gmail هست .. ولی من اشتباهی جی میلو پاک کردم … میخواستم بدونم راهی برای برگردوندنش هست؟؟؟ لطفا کمکم کنید … مرسی

reza

موقع Extract ارور میده

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی