اطلاعات دوره
متخصص اینستاگرام در امنیت - بازگرداندن اکانت اینستاگرام بدون ایمیل
مسیر آموزشی

متخصص اینستاگرام در امنیت - بازگرداندن اکانت اینستاگرام بدون ایمیل

92,950 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 92,950 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بازگردانی اکانت اینستاگرام در حالت های مختلف را می آموزید و متخصص اینستاگرام در امنیت تبدیل میشوید تا امنیت پیج های معروف را پشتیبانی کنید و درآمد بالا کسب کنید امروزه اینستاگرام به بخش جدایی ناپذیری از زندگی شخصی و کاری ما تبدیل شده است.در این میان طبیعی است که برخی به خاطر عدم آگاهی و یا اشتباهات ساده و رایج فردی در این شبکه پرمخاطب، دچار مشکل شوند. ضمن این که به دلیل پرمخاطب بودن اینستاگرام همواره کاربران این شبکه اجتماعی در معرض هک شدن و یا از دست دادن اکانت خود هستند. به همین دلیل یادگیری روش های مقابله با نفوذ و همچنین روش های بازگردانی پیچ های هک شده بسیار مهم است. در حال حاضر در اینترنت برای بازگردانی پیج های هک شده ، قیمت های مختلفی را ارائه می کنند.اگر شما قیمت ۲ میلیون تومان رو در نظر بگیرید که در این حوزه رقم بسیار پایینی است ،با بازگردانی ۳ پیج در ماه می توانید به سادگی درامد ۶ میلیون تومانی داشته باشید و در شرایطی که همه افراد از نبود کار گلایه دارند درامد نسبتا خوبی را با کمترین زحمت به دست آورید.
دوره متخصص اینستاگرام در امنیت - بازگرداندن اکانت اینستاگرام بدون ایمیل دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط بهروز منصوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 92,950 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره متخصص اینستاگرام در امنیت - بازگرداندن اکانت اینستاگرام بدون ایمیل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

داود فرجی

مفید و کاربردی

سیروان کرمی

با تشکر از شما استاد گرامی واقعا آموزش خوبی بود

علی سفی زاده

کامل ترین اموزش بازگردانی اینستاگرام

محمدرضا میرازایی

بدون متن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی