اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شیوه های ارجاع، استناد یا رفرنس دهی به منابع علمی
مسیر آموزشی

آموزش شیوه های ارجاع، استناد یا رفرنس دهی به منابع علمی

199,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 199,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

استناد به منابع و آثاری که در نوشته خود از آن ها استفاده کرده ایم، از اصول نگارش علمی و رعایت اخلاق نویسندگی به شمار می رود. یکی از معیارهای مهم داوری نوشته های علمی مثل مقالات و پایان نامه ها، استناددهی صحیح است. برخی به جای استناد از لغات ارجاع و رفرنس دهی استفاده می کنند. استناددهی از استانداردهای خاص خود برای منابع مختلف علمی مثل کتاب، مقاله مجله و روزنامه و کنفرانس، وب سایت ها و سایر منابع اطلاعاتی پیروی می کند. در این فرادرس هدف آموزش شیوه صحیح استناد دهی به منابع علمی است.
دوره آموزش شیوه های ارجاع، استناد یا رفرنس دهی به منابع علمی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مریم صراف زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 199,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شیوه های ارجاع، استناد یا رفرنس دهی به منابع علمی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ابوالفضل

موارد موردنیاز برای یادگیری آموزش گفته شده بود و چیزی رو از قلم ننداخته بودند.

منصوره

منابع و سایت ها رو خوب توضیح دادند

یاسمین

مطالبی که برای پایان نامه نیاز داشتم داخل آموزش بود برای شروع گزینه مناسبی هست.

سارا

تو این درس تخصص یالایی داشتم و فکر میکردم که سطح این آموزش برای من به شخصه،سطح پایینی داره.

محمد

دوره خیلی خوبی بود و مباحث جدیدی مطرح کردند که من اطلاع نداشتم و بسیار استفاده کردم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی