اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار پژوهیار برای مدیریت منابع پژوهشی و رفرنس نویسی مقالات
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار پژوهیار برای مدیریت منابع پژوهشی و رفرنس نویسی مقالات

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:ایوب رنجبر4.8
  • زمان:2 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پژوهیار اولین نرم افزار فارسی زبانی است که بر پایه نرم افزار محبوب استناددهی یعنی، «زوترو» طراحی شده است. این نرم افزار به راحتی می تواند پژوهشگران (اعم از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیئت علمی) را در امر مدیریت منابع پژوهشی و همچنین استناددهی یاری نماید. متخصصان حوزه های مختلف علوم می توانند با کمک این نرم افزار، به طور هم زمان به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی منابع اطلاعاتی (کتاب، مقاله، پایان نامه و …) مورد نیاز خود را به طور خودکار از پایگاه های اطلاعاتی مختلف (فارسی و غیرفارسی) به محیط نرم افزار وارد نمایند و بعد از سازماندهی آن ها با استفاده از شیوه نامه های استنادی موجود در نرم افزار به منابع موردنظر استناد دهند.
دوره آموزش نرم افزار پژوهیار برای مدیریت منابع پژوهشی و رفرنس نویسی مقالات دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ایوب رنجبر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار پژوهیار برای مدیریت منابع پژوهشی و رفرنس نویسی مقالات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بتول

تدریس مدرس خوبه و آموزش کوتاهه ولی در همان قدر که توضیح دادن کافی و مفید بود و دنبال مطالب حاشیه ای نرفتن. لهجه مدرس بسیار شیرین و کاملا صادقانه اموزش رو ارائه کردند.

sepanta

سپاس از جناب رنجبر برای آموزش جامع و منظم‌شان با بیان آرام و شمرده و مرحله‌به‌مرحله ایشان.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی