اطلاعات دوره
آموزش استفاده از پایگاه استنادی اسکوپوس Scopus
مسیر آموزشی

آموزش استفاده از پایگاه استنادی اسکوپوس Scopus

139,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 139,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از بخش های مهم و اساسی در راستای اجرای پروژه های تحقیقاتی توسط پژوهشگران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، بررسی پیشینه و ادبیات موضوع پژوهش است. برای بررسی ابعاد دقیق تر مساله، دسترسی به منابع اطلاعاتی به روز و آنلاین، یکی از الزامات اساسی محسوب می شود. دسترسی به این منابع اطلاعاتی باید ساده و دارای سرعت بالا باشد که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه گردد و مهم تر از آن، معتبر بودن منابع اطلاعاتی استفاده شده در پژوهش از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از پایگاه های استنادی مهم که این ویژگی های ذکر شده را در اختیار پژوهشگران قرار می دهد، اسکوپوس (Scopus) نام دارد که ارائه دهنده حدود 77.8 میلیون مقاله از 5000 ناشر بین المللی در حوزه های مختلف علم و دانش است.
دوره آموزش استفاده از پایگاه استنادی اسکوپوس Scopus دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر بهداد آرندیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 139,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استفاده از پایگاه استنادی اسکوپوس Scopus را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رضا

خیلی خیلی عالی.

سمیه صالحی

توضیحات مفید و روان بود. با تشکر از جناب دکتر آرندیان

زهرا

آموزش خوبی بود ولی ورژنش یه کم قدیمی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی