اطلاعات دوره
آموزش جستجو در پایگاه اسکوپوس Scopus و سایمگو Scimago
مسیر آموزشی

آموزش جستجو در پایگاه اسکوپوس Scopus و سایمگو Scimago

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فاطمه عبداللهی4.8
  • زمان:2 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پایگاه استنادی اسکوپوس (Scopus) و پایگاه سایمگو (Scimago) از جمله پایگاه ها و ابزارهای کاربردی در علم سنجی هستند. در وهله اول این آموزش مناسب دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش شناسی در گرایش علم سنجی است به این علت که پایگاه های معرفی شده ابزار کار آن ها در پژوهش محسوب می شوند، همچنین به سایر دانشجویان و پژوهشگران در جستجوی مدارک، نوسندگان، منابع و نیز شناسایی مجلات معتبر از نامعتبر در سطح بین المللی کمک می کند. از دیگر مخاطبان این فرادرس از دانشگاه ها، موسسات و سازمان هایی می توان نام برد که به نحوی درصدد رصد کردن جایگاه علمی و پژوهشی خود در سطوح ملی و بین المللی در میان رقبا هستند، بنابراین در این آموزش در ابتدا کلیاتی در مورد پایگاه استنادی اسکوپوس و پایگاه سایمگو ارائه می شود و پس از آن انواع روش ها و راهکارهای جستجو در این دو پایگاه به صورت عملی و با مثال مورد بررسی قرار می گیرد.
دوره آموزش جستجو در پایگاه اسکوپوس Scopus و سایمگو Scimago دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه عبداللهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جستجو در پایگاه اسکوپوس Scopus و سایمگو Scimago را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فاطمه عبداللهی

با سلام و سپاس از بازخورد ارزشمند شما

وحید

آموزش خوبی بود راضی بودم. پیشنهادی که دارم اینکه سعی کنید توی محتوای آموزش ها از مثال هایی که مربوط به رشته های مختلف هست استفاده کنید. آموزش های با عناوین مهندسی توی سایت زیاد دارید اما با عناوین علوم انسانی خیلی کامل نیست و میتونه کاملتر بشه، میتونید در مورد برخی از آموزش ها پادکست نیز ارائه کنید، در حوزه های عمومی تر مثل روش های قصه خوانی برای کودکان نیز آموزش ارائه کنید.

پرویز

بنظرم بهترین آموزشی که در مورد استفاده از پایگاه استنادی اسکوپوس (Scopus) و پایگاه سایمگو (Scimago) مشاهده کرده ام این دوره آموزشی می باشد پایگاه استنادی اسکوپوس از جمله پایگاه های مهم در تحقیقات دانشگاهی می باشد که نیاز بود این دوره انتشار می یافت بهترین بخشی که در این آموزش مشاهده کردم انواع عملگرها در اسکوپوس بود که مدرس در این آموزش این مطالب را تحت پوشش قرار داده است . در کل برای بنده که فعلا درگیر پژوهش هستم این دوره بسیار مفید بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی