اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی تصویربرداری Imaging در فیلم سازی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی تصویربرداری Imaging در فیلم سازی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :5 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مجید یزدانی4.3
  • زمان:2 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، سعی شده است تا تمامی مواردی را که یک فیلم بردار مبتدی در ابتدای راه خود نیاز دارد، پوشش داده شود. برای ساخت یک فیلم لازم است که فیلم بردار به عنوان اصلی ترین عنصر گروه فیلم سازی پس از کارگردان در مرحله پیش تولید، با انتخاب بهترین ابزار لازم و در مرحله تولید با استفاده از دانش خود، به کارگردان در پیاده سازی دکوپاژ کمک کند که همگی به طور مقدماتی در این آموزش گنجانده شده است.
دوره آموزش مقدماتی تصویربرداری Imaging در فیلم سازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجید یزدانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی تصویربرداری Imaging در فیلم سازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

هادی

مدرس، روش های تدریس خوبی رو برای آموزش در نظر گرفته بودند.

زهرا

چیزایی رو داره که مورد نیاز هر کسیه که میخواد تصویر برداری کنه، نکات اصلی و مفیدی رو گفتند. کلا برای کسی که میخواد تو این رشته آشنایی پیدا کنه خوبه.

سعید

در حد مقدماتی خوبه، کلاس حضوری هم رفتم با اینکه هزینه بیشتری داشت، ولی چیزایی که اونجا می گفتن با این آموزش تقریبا برابری می کرد.

اسماعیل

خوب بود ولی جا داشت مطالب تکمیلی تری ارائه کنید.

مهدی حسین

با سلام.ممنون از شما و مدرس گرامی که به فکر این افتادین که در حوزه سینما و تصویربرداری اقدام به تولید محتوا کنین

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی