اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی نت نویسی و آهنگسازی با سیبلیوس Sibelius – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی نت نویسی و آهنگسازی با سیبلیوس Sibelius – مقدماتی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :9 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:یگانه آقامحمدی3.6
  • زمان:2 ساعت و 9 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه برای نت‌ نویسی موسیقی، نرم‌ افزارهای مختلفی وجود دارد. کاربران سیستم‌ عامل مک (Mac) و ویندوز (Windows) با استفاده از نرم‌ افزار قدرتمند سیبلیوس (Sibelius)، می توانند علاوه بر بهره‌ مندی از انواع سازهای شرقی و غربی، از امکان ویرایش، اجرای قطعه و نیز دریافت خروجی به گونه‌ های مختلف مانند خروجی صوتی و یا PDF، استفاده کنند. وجود الگوهای نت‌ نویسی به صورت سولو (Solo) و یا ارکسترال (Orchestra) نیز یکی دیگر از ویژگی‌ های دیگر این نرم‌ افزار است. در این فرادرس سعی شده است تا با بیان مختصر، تمامی نکات نرم‌ افزار پوشش داده شود.
دوره آموزش مقدماتی نت نویسی و آهنگسازی با سیبلیوس Sibelius – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط یگانه آقامحمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی نت نویسی و آهنگسازی با سیبلیوس Sibelius – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

شهین

من که خیلی راضی هستم . اگر آموزش پیشرفته هم داشته باشه عالی می شه ممنون

محمدرضا

آموزش خیلی خوبی بود ممنون

آرین

تمااام جزییات نرم افزار زیر و بمش گفته شد

توحید

برای بنده کارایی داشت و ازش استفاده کردم ممنونتونم

یزدان

علاقه داشتم به نت نویسی و تجربه خوبی شد برام تونستم باهاش یک آهنگ بنویسم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی