اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی ادیشن –‏ ویرایش فایل های صوتی با Adobe Audition 2021
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی ادیشن –‏ ویرایش فایل های صوتی با Adobe Audition 2021

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ادوبی آدیشن (Adobe Audition) یک ابزار پیشرفته در زمینه صدا و یک وسیله برای مهندسی دقیق صوت است که در اختیار کاربران قرار دارد. ‌‌نرم‌افزارهای مشابه زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند اما چیزی که آدیشن را از باقی آن‌ها متمایز می‌کند، موضوع افکت‌های پیشرفته و پیش‌ساخته‌های شبیه‌سازی شده آن است. از این نرم‌افزار در 90 درصد مواقع برای ساخت فایل‌های دیالوگی و ضبط استودیویی در زمینه‌های مختلف مثل: پادکست، برداشت صدای دوبله فیلم، مستند و... استفاده می‌شود.
دوره آموزش مقدماتی ادیشن –‏ ویرایش فایل های صوتی با Adobe Audition 2021 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا جعفری جَید مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی ادیشن –‏ ویرایش فایل های صوتی با Adobe Audition 2021 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سبحان

نرم افرار را به طور کامل یاد گرفتم قشنگ فهمیدم چی به چیه.

حبیب

آموزش رو مشاهده کردم، در مجموع آموزش خوبی هست و پیشنهاد میشه.

احمد

مدرس بسیار با تجربه بودن و خیلی خیلی نکات کاربردی بیان کردن که بسیار عالی بود.

girl

با سلام و خسته نباشید. من به صورت تصادفی دنبال پکیج تدریس studio one بودم تا میکس و تنظیم رو یاد بگیرم. اتفاقی دیدم که این تدریس توی تخفیف قرار داره و تصمیم گرفتم این رو هم با توجه به نظرات مثبت پایین پست، خریداری کنم و میتونم بگم بهترین تصادفی بود که میتونست تو این مسیر برام پیش بیاد. برای کسی که تجربه ای در این حرفه نداره، ایشون با تدریس فوق العاده جذاب، کاربردی در عین سریع بودن مفید و مقدماتی طوری مطالب رو به من فهموندند که یه بک گراند فوق العاده ایجاد کردن برای من. که راه من رو در این مسیر مشخص تر کردن. اینقدر فوق العاده بود که هم به شدت توصیه میکنم به دوستان و هم بی صبرانه منتظر دوره های پیشرفته با تدریس آقای جعفری هستم. همیشه موفق باشید. ممنون

داود

درود و وقت بخیر، یک دوره بسیار عالی و کاربردی بود که جناب استاد با بیان عالی و با مثال های کاربردی ارائه کردند. برای قسمت پیشرفته هم لطفاً مباحث افکت ها و پلاگین های میکس و وکال را هم تدریس بفرمایید. پلاگین هایی نظیر Izotope , FabFilter , Oeksound.Soothe , IK.Multimedia.T-Rack با سپاس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی