اطلاعات دوره
آموزش ادوبی ادیشن Adobe Audition – افکت ها و افزودن پلاگین ها
مسیر آموزشی

آموزش ادوبی ادیشن Adobe Audition – افکت ها و افزودن پلاگین ها

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه اعمال افکت صوتی بر روی فایل ها، ترک های موسیقی و وکال بسیار رایج است. افکت ها مانند برنامه های کوچکی هستند که می توان آن ها را بر روی کلیپ یا فایل صوتی اعمال کرد. با اعمال برخی از افکت ها، صدایی با جلوه و متفاوت از فایل اصلی شنیده می شود و علاوه بر این، به کمک برخی از افکت ها می توان فایل های صوتی را اصلاح کرد. در بسیاری از استودیوها برای اعمال افکت از دستگاه های افکتور استفاده می شود اما نرم افزار ادوب ادیشن امکان اعمال بسیاری از افکت ها را فراهم کرده است. همچنین می توان سایر افکت ها را به صورت پلاگین در این نرم افزار نصب نمود. در این آموزش با افکت های مختلف موجود در ادوب ادیشن و نصب پلاگین ها به صورت پروژه محور آشنا می شویم.
دوره آموزش ادوبی ادیشن Adobe Audition – افکت ها و افزودن پلاگین ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر آزاده سهرابی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ادوبی ادیشن Adobe Audition – افکت ها و افزودن پلاگین ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بابک

تهیه این آموزش گام بلندی در مجموعه فرادرسه و توی هزینه ها صرفه جویی میشه، میشه گفت تا 70 درصد مطالب رو پوشش دهی میکنه.

داود

درود و وقت بخیر، یک دوره کاربردی است که استاد با بیان عالی و با مثال های کاربردی ارائه کردند. برای دوره پیشرفته هم لطفاً مباحث افکت ها و پلاگین های میکس و وکال را هم در نظر بگیرید. پلاگین های فوق کاربردی مثل Izotope , FabFilter با سپاس

علی

سلام ایشون بیان خوبی برای ارائه مطالب دارن، کاربردی و مفید هست آموزش سرفصل های خوبی ارائه کردن و توضیحات براساس سرفصل ها هست یعنی به مباحث حاشیه پرداخته نشده است.

امیرپویا

میتونم بگم از نظر محتوایی و کیفیت آموزش خوبی هست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی