اطلاعات دوره
آموزش نمایشنامه نویسی – تکمیلی – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش نمایشنامه نویسی – تکمیلی – بخش یکم

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدرضا شاه مردی5
  • زمان:2 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نمایشنامه‌نویس اولین کسی است که یک طرح را از ذهن خود استخراج می‌کند و در آخر آن را روی صحنه می‌آورد. نمایشنامه‌نویس با در کنار هم قرار دادن مواد اولیه، طراحی حالت‌ها و قالب‌ها و… محتوایی را ایجاد می‌کند که مخاطب می‌تواند از آن لذت ببرد، پس باید با آموزش صحیح بتوانیم بهترین طرح را به عنوان غذای ذهن مردم طراحی کنیم.
دوره آموزش نمایشنامه نویسی – تکمیلی – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا شاه مردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نمایشنامه نویسی – تکمیلی – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته ادبیات سراسر اینترنت را در صفحه رشته ادبیات در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سمانه

روش تدریس عالی بود، از این بستری که فراهم شد تا من با کیلومترها فاصله بتونم به همچین آموزش هایی دست پیدا کنم واقعا خوشحالم و از لحاظ قیمت هم از سایت شما رضایت دارم و پیشنهاد می کنم بستر ارتباط و تمرین حل کردن هم قرار بدید. چون ممکنه من یه آموزش رو ببینم و بعدش بپرسم خب حالا چیکار کنم و...

حسین

به نام خدا باعرض سلام وادب واحترام حضور گرامی کلیه دست اندرکاران پایگاه فرادرس، بنده فایلهای نمایشنامه نویسی مقدماتی و تکمیلی که توسط مدرس محترم جناب آقای استاد شاه مردی تدریس شده است را به دقت مورد بازبینی قرار دادم و از اینکه چنین استادانی با بیان زیبا و تسلط کافی و روش تدریس بسیار اثرگذار اینگونه آموزشها را تهیه و تدوین و تدارک دیده اند، جای تقدیر و تشکر دارد و به دوستانی که قصد دارند در زمینه نویسندگی داستان، نمایشنامه و حتی فیلمنامه فعالیت کنند، توصیه می کنم که از این آموزشها استفاده کنند. من به وجود چنین مدرسین کارکشته و کاربلد و باسواد افتخارکرده و به جامعه هنری ایران تبریک می گویم. سربلند باشید و پایدار

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی