اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نت نویسی با گیتار پرو 7 Guitar Pro
مسیر آموزشی

آموزش نت نویسی با گیتار پرو 7 Guitar Pro

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هر اثر هنری نیازمند به مستندسازی است، بطوریکه که هنرمند نه تنها در قبال خود، بلکه در قبال آینده نیز مسئول است. از دیرباز تمام آهنگسازان قطعات خود را به صورت مکتوب در می‌آوردند که با پیشرفت علم، این کار به کامپیوتر سپرده شد. گیتار پرو (Guitar Pro) دارای رابط کاربری بسیار آسان است و نسبت به سایر نرم‌افزارهای نت‌نویسی، از محبوبیت بالاتری برخوردار است. امکانات بالایی نظیر: استفاده از فرت‌برد و کیبورد در این نرم‌افزار موجود است که کار را برای مولفین و ناشرین کتب موسیقی بسیار راحت می‌کند.
دوره آموزش نت نویسی با گیتار پرو 7 Guitar Pro دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین جوادی ‌پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نت نویسی با گیتار پرو 7 Guitar Pro را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مریم

خیلی عالی و دقیق توضیح داده بودند خیلی کاربردی بود.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی