اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی نرم افزار استودیو وان – آهنگسازی با Studio One
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی نرم افزار استودیو وان – آهنگسازی با Studio One

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:احسان نورانی4.2
  • زمان:2 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

استودیو وان (Studio One) یکی از این نرم افزارهای میزبان است که از قدرتمندترین نرم افزارهای آهنگسازی دنیا محسوب می شود و به راستی یک استودیوی کامل آهنگسازی را برای شما فراهم می کند و در عین حال کار کردن با آن بسیار لذت بخش و آسان است. با Studio One می توانید یک موسیقی امروزی بازار ایران و جهان را به راحتی بسازید و به هیچ چیز دیگری نیاز نداشته باشید، چرا که در کنار امکانات بی شمار و فوق العاده طراحی، ویرایش و اصلاح صوت و میدی، استودیو وان دارای 5 ابزار قدرتمند تولید صدای بسیار کاربردی نیز می باشد.
دوره آموزش مقدماتی نرم افزار استودیو وان – آهنگسازی با Studio One دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط احسان نورانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی نرم افزار استودیو وان – آهنگسازی با Studio One را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

هادی

تصاویر مربوطه به محتوا همراه با صدا روی روند یادگیری تاثیر مثبت میذاره.

حسین

من برای آشنایی اولیه با وان استودیو این نرم افزار رو تهیه کردم، تا نصفه دیدمش و میتونم بگم آموزش خوبیه.

Jafar

بسیار عالی و فوری، بدون حاشیه و حرف اضافه، همه چیز رو یاد میدن ولی نکته بسیار مهم اینه که شما باید یک آموزش اولیه دیده باشی که اصطلاحات رو متوجه بشی، یعنی نظر آقا رضا که در پایین ثبت شده کاملا درسته و تئوری موسیقی و مفاهیم پایه رو باید بدونید، البته من هنوز دو قسمت دیگه مونده نگاه کنم ولی متد استاد از ابتدا روشن هست، ممنونم از استاد نورانی عزیز

رضا

دوستان دقت کنید که این آموزش فقط آموزش کار با نرم افزاری Studio One هستش نه آهنگسازی و باید آهنگسازی و تنظیم رو بلد باشید.این آموزش بیشتر بدرد کسایی میخوره که میخوان تغییر نرم افزار به Studio One بدن در این صورت آموزش بسیار خوبی هستش با تشکر فراوان از آقای نورانی عزیز

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی