اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با نرم افزار انکی Anki – یادگیری و تقویت ذهن
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با نرم افزار انکی Anki – یادگیری و تقویت ذهن

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

از آنجا که در رشته‌های علوم پزشکی و وابسته به علوم پزشکی، حفظ کردن معلومات در کنار فهمیدن مطالب نقش بسزایی در موفقیت شغلی و آینده دارد، لذا نیاز به روشی علمی و ثابت شده برای حفظ کردن و مرور معلومات تخصصی احساس می‌شود. نرم‌افزار Anki یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌توانید با یادگیری نحوه استفاده و کار با این نرم‌افزار به صورت کاملا علمی، دقیق و اثبات شده معلومات دروس تخصصی خود را حفظ و بر پایه الگوریتم منحنی فراموشی به مرور آن‌ها بپردازید.  
دوره آموزش آشنایی با نرم افزار انکی Anki – یادگیری و تقویت ذهن دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرمهدی ایمانزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با نرم افزار انکی Anki – یادگیری و تقویت ذهن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سلامت روان سراسر اینترنت را در صفحه سلامت روان در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رضا

خود مدرس به نرم افزار خیلی مسلط بود سعی کردن تمام مطالب مهم و مورد نیاز را بگن کاری کردن که دانشجو بتونه پیشرفت بکنه عالی بود.

pouyan

با سلام. آموزش خوب و مناسبی بود و تقریبا تمام قسمت های مهم نرم افزار را توضیح دادن، فقط تنها ایراد تکیه بیش از حد و مثال های صرفا در مورد رشته داروسازی زدن و از سایر دروس یا مثلا زبان هیچ مثال یا توصیه ای یا افزونه های کاربردی زبان نداشت.

pouyan

آموزش خوب و مناسبی بود و تقریبا تمام قسمت های مهم نرم افزار را توضیح دادن فقط تنها ایراد تکیه بیش از حد و مثال های صرفا در مورد رشته داروسازی زدن و از سایر دروس یا مثلا زبان هیچ مثال یا توصیه ای نداشت.

محمدهادی

سلام خیلی عااااااااالی و کاربردی ممنون از استاد محترم و مجموعه فرادرس استاد بنظرم تدریس افزونه  AwesomeTTS  را هم به این مجموعه اضافه بفرمایید چون در یادگیری زبان‌های خارجی خیلی کاربریه

محمد حسین

آموزش خوب بود، میزان اطلاعاتی که در آموزش بیان شده بود، نسبت به زمان آموزش خوب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی