اطلاعات دوره
آموزش اقتصاد سلامت 1 – جامع و با نکات مهم
مسیر آموزشی

آموزش اقتصاد سلامت 1 – جامع و با نکات مهم

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدرضا شیخی چمان4.6
  • زمان:8 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

علم اقتصاد بهداشت یا اقتصاد سلامت به معنای به کارگیری اصول و مبانی علم اقتصاد در حوزه نظام سلامت به منظور نیل به اهدافی همچون تحلیل رفتار اقتصادی بنگاه های سلامت، افزایش کارایی، اثربخشی، بهره وری و کاهش هزینه های واحدهای ارائه دهنده خدمات سلامت و بسط عدالت در سلامت است. همچنین اقتصاد بهداشت درخصوص توزیع منابع بین بخش های مختلف نظام سلامت بحث می کند به گونه ای که مشخص گردد با توجه به شرایط یک کشور، چه مقدار از منابع باید صرف درمان و چه مقدار صرف بهداشت و پیشگیری و بخش هایی همچون پژوهش های علوم پزشکی شود.
دوره آموزش اقتصاد سلامت 1 – جامع و با نکات مهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا شیخی چمان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اقتصاد سلامت 1 – جامع و با نکات مهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احمد

تا حدودی نگاه کردم، مباحث کلی رو به خوبی پوشش داده بود، ولی میشد توضیحات جزئی هم پوشش بدن و جامع تر بشه ولی در کل خوب بود.

حسن رنجي

مفاهیم به صورت کاملا قابل درک و کاربردی. بسیار عالی و ممنون

حسین

به معنای واقعی کلمه میشه به این گفت تدریس

المیرا

واقعا همه‌چی عالی. خسته نباشید خدمت همه همکاران، بالاخص مدرس محترم آقای دکتر شیخی

نازنین

واقعا لذت بردم از تک تک لحظات آموزش؛ همه چی عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی