اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور ETABS – طراحی و مدل سازی استخر با ایتبس – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور ETABS – طراحی و مدل سازی استخر با ایتبس – مقدماتی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر3.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدحسن سیفی3.6
  • زمان:1 ساعت و 23 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش، طراحی و مدل‌سازی یک استخر بتنی به صورت گام به گام و توسط نرم‌افزار ETABS ارائه شده است و به صورت عملی نشان داده شده است که چگونه می‌توان یک استخر بتنی را در نرم‌افزار ایتبس مدل‌سازی و تحلیل کرد و در انتها بر اساس خروجی‌های نرم‌افزار، طرح سازه‌ای آن را انجام داد، همچنین در این آموزش تنها بر مبانی اصلی طراحی تاکید و مقدمات طراحی یک استخر بیان شده است.
دوره آموزش پروژه محور ETABS – طراحی و مدل سازی استخر با ایتبس – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدحسن سیفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور ETABS – طراحی و مدل سازی استخر با ایتبس – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

خوب بود اما اونطور که باید حرفه ای نبود.

رضا

ممنون از آقای مهندس. بسیار استفاده کردم.انشاالله همیشه موفق باشید

سیامک

آموزش مختصر و مفیدی بود، فقط قسمت طراحی را خیلی سریع گذر کردند. خیلی روابط و انتخاب لنگرهای طراحی میتونست با حوصله بررسی شود. در هرصورت خوب بود و توصیه میکنم.

احمد

آموزشی با کیفیت منظم و منسجم و با بیان روان.

مهدی

عالیه عالی، استاد خیلی ببان ساده و تمیزی دارند و کاربردی درس میدند. ممنون از مجموعه خوب فرادرس.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی