اطلاعات دوره
آموزش منوی Test نرم افزار آماری MedCalc (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش منوی Test نرم افزار آماری MedCalc (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از نرم‌افزارهای مطرح در حوزه علوم پزشکی، نرم‌افزار MedCalc است. این نرم‌افزار دارای نقاط قوت گوناگون از جمله: فراتحلیل داده‌ها با توجه به تنوع شاخص‌های مختلف، نحوه محاسبه حجم نمونه در مطالعات مختلف، تحلیل‌های آماری دیگر و محیط ساده آن جهت تحلیل داده‌های بسیار کاربردی است. در این فرادرس، شما اجزای نرم‌افزار آماری Medcalc را در بخش‌های مختلف فرا می‌گیرید. ما در اين آموزش قصد داريم تا منوی Test نرم‌افزار آماری MedCalc را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش منوی Test نرم افزار آماری MedCalc (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر غلامرضا قائدامینی هارونی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش منوی Test نرم افزار آماری MedCalc (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمدرضا

weakضعیف

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی